Kokatat drytop m semitørr bukse.

Kokatat drytop m semitørr bukse.

Postby Sven K » 25 May 2010, 20:26

ifjor anskaffet jeg kombinasjonen kokatat rouge tørr topp og den semitørre padlebuksa tempest,hehe måtte jo ha den.. *nono* har dere noen meninger om slike løsninger? min erfaring fra et opphold i vannet i fjord var at det kommer noe vann inn etterhvert. særlig i når man "står" rett opp og ned i vannet og ordner med kajakken...kulde sjokk fikk jeg så avgjordt ikke, men som sagt noe vann kommer inn, så som sikkerhetsopplegg på havet holder det vel ikke. det er fint å kunne sjonglere litt med bukser etc. det er super enkelt å ta av tørr toppen på land feks..tørr toppen er helt super. puster nesten like bra som event, men litt kraftigere stoff og den er velsignet fri fra borrelåser og slikt..
buksa er helt kul. puster ikke så bra men er solid..
en sålalt bib er kanskje en ide.... :idea:
P&H Baidarka Explorer.
(wilderness Tempest 170rm)
ivalu
king island
Sven K

Re: Kokatat drytop m semitørr bukse.

Postby Sven K » 01 Jun 2010, 21:33

i dag brukte jeg denn kombinasjonen. NRS event puster bedre, men det er knall det her også. etter 30-40 runder under vann, "ruller" kjente jeg litt vann komme inn i buksa. men det skal sies at mitt spruttrekk ikke er helt optimalt slik sett. det er et hjemmelaga som består av et mountain surf neoprentrekk, hvor tunnelen er skifta ut med REED stoff..det er vesentlig enklere å ta av ting og sjonglere...også spares jo tørrdrakten litt.
P&H Baidarka Explorer.
(wilderness Tempest 170rm)
ivalu
king island
Sven K

Return to Bekledning