På elva i påsken?

På elva i påsken?

Postby tibi » 29 Mar 2012, 22:51

Pilogbue her på forumet har vært ute og kitet med innstillingen til en 20 åring. Pilogbue ER ikke 20 år lenger... Resultat: Skadet rygg som igjen har ført til at han nå må trekke seg fra vår avtale om å padle Bjerkreims elva :(

Er det noen her på forumet som har tenkt å bruke noe av påsken til elvepadling så hiver jeg meg mer enn gjerne med. Kan godt kjøre litt for morroa. Var så innstilt på elv i påska, men bare et fåtall her i Kristiansand som er elvejunkier :D

Noen som vil/skal?
tibi

Re: På elva i påsken?

Postby Jonny Loop » 29 Mar 2012, 23:04

Hvor langt er du villig til å kjøre.
Vi snakker om padling i Telemark til helga med overnatting for de som er intressert.
Har også tenk på padling ut i uka, men har ikke planer om hvor ennå.
Må kikke rundt å finne hvor det er bra vannstand....
Jonny Loop

Postby tibi » 29 Mar 2012, 23:45

Det hørtes veldig morro ut. Hiver meg gjerne med til helga i Telemark. Da er hvertfall litt av påsken reddet *hello2*
Send meg gjerne en PM når du vet mer om hvor og når.
tibi

Postby ViTo » 30 Mar 2012, 21:25

tibi wrote:Pilogbue her på forumet har vært ute og kitet med innstillingen til en 20 åring. Pilogbue ER ikke 20 år lenger... Resultat: Skadet rygg som igjen har ført til at han nå må trekke seg fra vår avtale om å padle Bjerkreims elva :(

Hmm! Syntes det var en Pob som ytret om stilen til , "eh" gamlinger her forleden.. :?
I allefall, god bedring Pob.. :)
Å padle er bedre enn å ikke padle.
Verdens beste idrett...kajakkpolo:-))
ViTo

Postby PilOgBoge » 31 Mar 2012, 03:09

Godt at Tibi fikk hjelp ihvertfall. Veldig surt å svikte kamerater, men veldig bra at forumet fiksa noe av skaden. Vi er nødt til å ha et bredt miljø for å få padla i slike stunder. Og takk for støtten, ViTo.

Ellers burde han som fant opp kiten fått en nobelpris i fysikk eller fred. Det er vannvittig intuitivt, kiten hjelper deg rett og slett til å holde balansen. Men så gøy og enkelt at det, jepp, er forferdelig farlig når oss gamlingene forlater z = 0.
Så dere andre gamlinger: Sats heller på elvepadling. En rolig aktivitet. Der skjønner alle fort at vimeo-stuntsa er bare for akrobater.

Og husk dagens dose med ydmykhet på http://guttakrutt.org/
PilOgBoge

Return to Elvepadling