Current Designs Nomad GTS, gult dekk, hvitt skrog selges

For privatpersoner :-)

Current Designs Nomad GTS, gult dekk, hvitt skrog selges

Postby EnTil » 04 Jun 2020, 10:18

Nypris i dag er USD 3.599, selges til lav pris kr 16000 dersom den hentes i Ålesund.
Jeg tviler på at disse blir importert til Norge for tiden, de blir for dyre.

Her er lenke til nettsted:
https://cdkayak.com/Kayaks.aspx?id=32

Informasjon:; Kajakken ble kjøpt for flere år siden, men er nær nytilstand. Ble prøvd bare få ganger av forrige eier og et par ganger av meg. Årsak: Høyde 195 cm, lange ben, cockpit, jeg måtte tre meg ut av cockip med rumpa først, Samme problem for første eier. Kajakken har neppe vært på vannet mer enn 5-6 ganger. For normal-lange personer går det greit. Bredhoftede personer får ikke plass i cockpit, men kajakken er bred nok til å være stabil og grei å padle også for begynnere.

Jeg har padlet mye i storebroren (High Volume versjon, med navn "Extreme HV", samme design.) Nomad GTS er uvanlig lettpadlet i hurtig turfart og tar bølger fra siden på en trygg og fin måte. Den har ror og er lett å manøvrere på tross av lengden, er grei å håndtere også i rotete sjø. I tillegg er den vakker. Det er en opplevelse å se framover det lange slanke fordekket. Mye skyldes det at lukene er av material som dekket slik at de glir i ett med dekket.

Jeg raskest kontaktes raskest ved sms til 90109711. Er ikke så ofte inne her, da jeg ikke padler lenger grunnet en ødelagt skulder (skyldtes fall, ikke kajakkuhell)

(Jeg har også en prikkfri Lettmann Speedliner (lynrask lang havkajakk for godtt øvde storvokste padlere, 10000 kr ved henting i Ålesund, og en Skim Dex med liten cockpit, ypperlig til barnekajakk og for småvokste voksne, 10000 kr, hentet i Ålesund. Billig for høykvalitets glassfiberkajakker. Kvantumsrabatt om du kjøper flere av disse tre kajakkene! Jeg har mange høykvalitets Werner-årer som jeg selger billig om du henter i Ålesund. Jeg vil selge lettvint og raskt, derfor lav pris.)
EnTil

Return to Kjøp og Salg