Vanntett kamera?

Forumet for annet padlerelatert utstyr som vester, årer og tilsvarende

Re: Vanntett kamera?

Postby TurboJens » 29 Oct 2018, 22:15

Ja, jeg har helt ekstremt mye kamera :)

De fleste kompaktkameraene er fra hittegodsauksjoner. Har vel et vanntett kompaktkamera der også hvis det skulle være interesse, bedre å selge det her for 100kr enn å kaste det.
TurboJens

Postby Marius Engelsen » 08 Nov 2018, 17:26

TurboJens wrote:Ja, jeg har helt ekstremt mye kamera :)

De fleste kompaktkameraene er fra hittegodsauksjoner. Har vel et vanntett kompaktkamera der også hvis det skulle være interesse, bedre å selge det her for 100kr enn å kaste det.

Er det din annonse altså?

Har forsøkt å få kontakt med deg, det står på finn.no at meldingene jeg har sendt til deg er lest, men jeg får ikke svar..
Padler fra Askøy :)
Marius Engelsen

Postby johnwayne » 11 Feb 2020, 14:21

veldig interessant emne. Tusen takk for at du delte nyttig informasjon som du trygt kan bruke i arbeidet ditt. glad for å dele dette med mine venner og kolleger.Jeg vil også legge til litt informasjon om temaet til et moderne kamera. Jeg er sikker på at disse artiklene vil hjelpe deg med å forbedre kunnskapen din.
johnwayne

Postby Miamaria » 12 Jun 2020, 09:25

Jeg endte opp med å kjøpe vanntett hus til mitt Sony RX100 for å kunne få ok bilder også det mørkeste halve året og på gråværsdager. Da duger rett og slett ikke Olympus tough tg-4. Synes i grunnen også solskinnsbildene blir litt ødelagt med for drøy kontrast, men det fikser man jo til dels med rawfilene.
Det tar plass med undervannshus (og det kostet vel ikke så langt unna det samme som kameraet :lol: ), men jeg har ikke angret et øyeblikk på det kjøpet. Tvert imot, har jeg mange ganger vært veldig glad for at jeg hadde den muligheten.

Samtidig så er det ikke alle padleturer jeg synes det er greit å ha dekksbag med kamera og ikke alle forhold det er aktuelt å bruke så pass mye tid som det går på å plukke fram og legge tilbake kamera. Så når jeg nå har ødelagt TG-4 (det tåler ikke å mistes når man tar ut kortet, hvis det faller på selve den åpne luka, midt på flisgolvet, selv om det skal være støtsikkert) går jeg likevel til anskaffelse av et nytt Olympus tough tg-6. Spent på hvor mye bedre det er enn tg-4, noe må de vel ha forbedret på de to utgavene.

Bare de kunne få sendt det nå så!!! *hello2*
Padlebloggen min
• Tahe Reval Mini • Nelo Inuk • Valley Avocet • Valley Nordkapp LV • Werner Shuna • Bracsa FW
Miamaria

Previous

Return to Annet Utstyr